The power of money

 
Det enda som är kul med löning är när man har pengar kvar till sista veckan innan nästa löning, vilket inte händer den här månaden...
Efter att ha betalt in för hyran, hemförsäkringen, hyresgästföreningen, elen, gymkortet, busskort, rönken-kostnad, sjukresor, privata skulder och handlat mat har jag nu 721:- kvar att leva på. Det är ca 5000:- under min levnadsstandard.
Dålig start på året men pengar kommer och går. Sånt som händer när man är dåligt schemalagd. Nästa månad blir bättre igen.
 
Nu blir det ett chillpill och sen läggdags. Sömnsvårigheterna är tillbaka och jag har knappt sovit på 2.5 veckor. Till skillnad mot förra året lyckas jag i alla fall somna nu, problemet är att jag vaknar minst 4 ggr per timme och är pigg samt blundar utan att somna om. Känner mig pigg när jag vaknar varje gång men när jag väl går upp ur sängen på morgonen är jag som en zombie. Det sägs att man omedvetet är orolig när man inte kan sova men jag är varken orolig eller stressad över någonting, jag vill bara få sova .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback