Något nytt av något gammalt

 
"Gott nytt år! 2012 -året då jag fick egen lägenhet, blev självförsörjande, gick ner 45kg i vikt, kunde sluta med antideppressiva, välkomnade nya vänner in i mitt liv och röjde med mina gamla. Nu ger jag 2013 till någon bättre behövande!" - Så löd min årskrönika
 
Startade nya året med en helkroppsrenovering; ett pass på gymmet, en tur till solariet (om jag inte redan hunnit dit 2 gånger till och med), en sväng om i frisörstolen för att göra mig av med 2012's slitna hårtoppar för att sedan färga ögonbrynen och ögonfransarna. Fåfängd är bara första bokstaven i förnamnet. Det kostar att ligga på topp helt enkelt.
 
Tog en tripp upp till Gävle för att hälsa på mina mor- och farföräldrar, mysigt att få bli lite extra omhändertagen och prata gamla barndomsminnen samt uppdatera dem i livets nyhetsflöde.
Nu blir det läggdags i min stora ensamma säng... Det är ju tur jag har Bruno att krama om när Pokern slukar mitt andra alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback