Vart jag än går - går ni med mig

Har äntligen avslutat två projekt... Mina vristlänkar. Skulle ha familjen runt vristerna men har inte haft tid eller pengar till att fullborda dem. Jag hade sedan tidigare haft Pappa på vänstra vristens utsida och Mamma på högra vristens utsida. Idag lade jag till Bror och Syster och band ihop med mina tidigare tatueringar. Är grymt nöjd än så länge men vi får se när det har läkt helt hur det ser ut då.
 

Vänsterfoten: Pappa och Bror, skrivet i en stil som heter Porcelain. Hade tidigare bestämt att alla familjemedlemmar skulle ha olika stiler och storlekar för att alla är olika, ändrade mig i morse för att min far och bror ändå är och alltid har varit ganska lika. Folk har sagt att det gör mest ont på insidan av vristen och jag vet att alla känner olika. För mig gjorde utsidan mer ont än insidan. Däremot finns det ingenting som slår smärtan av att tatuera hälsenan! Vet inte hur många gånger ordet "fuck" for förbi ögonen under den tiden. För övrigt gör framsidan av vristen också jävligt ont...
 

Högerfoten: Syster (Ink to the blood) och Mamma (nån mainstream stil som jag hittade i office) bands ihop genom ett hjärta, gjorde inte alls lika ont som vänsterfoten. Utsidan var visserligen värre men resten gick helt okej. Vägrade låta tatueraren köra över hälsenan så jag fick nöja mig med "nästan på" hälsenan vilket inte heller var sådär jätte mysigt skönt.
 
Roligt att ha vristerna överstökade. Kan med lättnad säga "Aldrig mer tatuera hälsenor!!!" YOLO (har ni tänkt på att YOLO förresten ser ut som en gubbe med ett martiniglas?! Nästa projekt blir lejonhuvudet som jag trodde att jag skulle få påbörja idag men inte fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback