Every day is upperbody day

 
Som jag skrev igår blev det jobb till 14.00 och sedan gymmet.
Väntade in Elin som slutade en halvtimme senare så promenerade vi från Norrtull in till Hötorget för att prova på anläggningen där. Bättre urval av maskiner i jämförelse till Jakobsberg där jag annars alltid tränar. Törs lova att jag kommer vara död i morgon, sög verkligen musten ur mina armar helt. Nog för att jag brukar träna armarna och överkroppen men det här passet var helt sjukt. Skönt att det ger resultat i form av de långa, slanka musklerna jag alltid velat ha. Det roligaste på hela passet var när jag maxade på Low Row och Elin slog på 5kg till och sa till mig att det bara är att köra då hon plötsligt börjar asgarva och utbrister "det ser ut som att du föder". Jaa, tar man i så man nästan spricker och behöver lite extra energi för att klara den sista biten behöver man varken se glad eller snygg ut. Förstår mig heller inte på de tjejer som kommer dit supersminkade, tvättar av sig sminket för att träna och sedan sminkar sig igen i omklädningsrummet innan de går därifrån, ännu värre utan att duscha.
 
Nu blir det läggdags så jag orkar upp till jobbet i morgon. Sen ser jag fram emot en ledig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback