Här går det undan

 
Självdiciplinen var fan på topp i morse när klockan ringde. Tänkte på ifall jag skulle somna om och ställa klockan på 12 och skita i att gymma eller om jag skulle gå upp på en gång och dra ner till gymmet. Blev arg över att jag ens övervägde att strunta i det så ställde mig upp ur sängen direkt utan att ens snooza.
 
Klockan är snart 13.00 och jag har redan hunnit ner på gymmet, hem, in i duschen, ut och fixat mig för att nu sitta och ta det lugnt med musik.
Ska alldeles strax börja med lunchen och slänga ihop något enkelt till jobbet. Hinner städa undan lite skit här ochså innan det är dags att smita ut  ur bussen. Jäklar vad grejer man hinner när man bara jobbar kväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback