Ingen vidare start på dagen

 
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10... idag ÄR en bra dag
Den började visserligen med att jag brännt 500:- på kommande lön innan jag ens hunnit upp ur sängen. Ringde Emachines support för att få hjälp med min dator som havererat och fick beskedet att eftersom en idiot omformaterat min dator och installerat en crack-version av Windows7 kanske jag inte kan ominstallera/omformatera datorn och gå tillbaka till mitt vanliga Windows Vista utan att datorn kraschar helt. Så nu är en recovery-skiva på väg hem och den skulle absolut kosta så mycket... dumt. Men det är antingen den eller en ny dator och det skall väll inte vara nödvändig.
 
Dagen kan ju bara gå bättre för solen lyser och nu ska jag iväg och jobba kväll. Ni får en uppdatering om dagen sedan så får vi se om den blivit bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback