Lite glädje i mina annars grå dagar

 
Tänkte slänga in ett kort inlägg om dagen innan jag däckar av mitt chillpill.
Kan fortfarande inte sova ordentligt, var väl ca 3 veckor sedan jag fick sova en hel natt utan att vakna 4 gånger i timmen. Detta har börjat resultera i att jag får finnar... Jag som aldrig får det. Ge mig min skönhetssömn tillbaka!
 
Fick ett glatt besked på jobbet idag, har förhoppningsvis en fast anställning att se fram emot. Är ju fast anställd som det är idag med fast för ett bemanningsföretag. Nu verkar det dock som om jag äntligen är på väg över till företaget jag är bemannad på. Fick höra massa positiv kritik om mig och mina prestationer, riktigt glädjande ända in i själen. Förhoppningsvis går jag då över i Maj. Så har jag något att se fram emot under våren, får nog besked i veckan redan om hur det blir. Håll era tummar och tår!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag håller alla mina tummar och tår!!!
//Systeryster

2013-03-04 @ 22:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback