3 otroliga nätter med en Pajas

 
Väcktes av telefonen 03:06 av att Mr X ringde, samtalet bröts eller så lade han på för att han inte hörde mig. Jag lade märke till att jag fått SMS av Sandra där det stod att Mr X var på Garbos svarade henne att han brukar vara där, så de är ju inget konstigt för mig. Ser ett nytt MMS under hennes smskonversation med en bild på en tjej och Mr X som håller handen och pratar. Borde egentligen kasta upp bilden här för utvikning men jag bestämde mig redan i höstas att inte visa någon bild på honom så länge han går under namnet Mr X. Mitt hjärta gick i bitar igen...
 
Jag förstår inte hur jag klarar av att gång på gång låta honom göra så mot mig. Jag ringde upp och möts av ett "heej, Jag saknar dig, får jag komma till dig?" Som svar frågade jag om han hade haft kul på Garbos och får som svar: "Jag har inte varit där"´varpå jag svarar att min tjejkompis såg honom och han ifrågasätter tillbaka hur mycket hon såg. Jag MMSar honom bilden...
 
Jag skiter i vad som hände igår men efter att ha träffat Mr X Onsdag-Torsdag & Fredag-Lördag med allt vårt prat, ord som fastnat på minnet och alla nya förhoppningar som han planterat i mitt hjärta, så känns det här så otroligt långt bort ifrån vad jag trodde skulle komma. Jag är inte förvånad och det var väl bara en tidsfråga innan nån av mina vänner skulle se något liknande. Jag sa till honom att vi ju inte är tillsammans och att han får göra vad han vill... I min värld betyder det att han gör exakt vad han vill i sitt liv men då ska han inte ha någon inblandning i mitt liv under tiden. Ingen alls. Hans handlingar ska inte påverka mitt liv.
 
Mr X frågade om jag var arg men det var jag inte... Bara ledsen och riktigt sårad. Det är sjukt egentligen hur den som säger sig blivit sårad av allt och alla hela livet tycks vara den som sårar mest! Jag trodde mer om honom den här gången men han är fortfarande bara en pajas. Jag sa till mig själv när vi var med varandra att jag inte skulle såra honom utan hålla honom så länge det behövs, finnas där. Men jag behövs inte, varken då eller nu. Jag fyller honom inga funktioner egentligen, jag bara är där lättillgänglig för honom när han saknar närhet men säger sig sakna mig. Det är inte mig han saknar. Han har bara lärt sig säga rätt saker.
 
Det gör ont att ens tänka tillbaka på Onsdag- Lördag förmiddag och jämföra med i natt för det är 2 helt olika människor i samma kropp. Eller en som tror att han kommer undan med vad som helst. Ena dagen höjer han mig för att timmar senare putta ner mig. Jag kan inte förlåta honom igen det har gått för långt och jag orkar inte höra på hans tre miljoner förlåt en gång till. Inte för att han vet vad han säger förlåt för utan endast för att han tror att ett förlåt kan reparera, att ett förlåt är accepterat bara det sägs. Men för honom betyder det ingenting så länge han lyckats lura mig att han menar det.
 
Jag mådde illa efter SMSen och MMSet från Sandra och Sofie, de ville mig bara väl och jag förstår dem. I kombination med samtalen från Mr X ville jag bara kräkas. Jag låg vaken till halv 6 och kunde inte somna om. Ledsen, Sårad, Trasig. En känsla av att jag var smutsig drog över mig. Det är över snart.
 
Hörlurarna kan du POSTA till mig innan Onsdag adressen finns på Eniro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback