Kämpar för livet



Anonym
om Ångest:

din feta kossa. inte så konstigt att du blev våldtagen



Fet kossa var det va? Bilden till höger (för er) är på mig. Det förstod ni för hoppningsvis redan. Förstår inte själva grejen med försöka kränka andra. Tar inte åt mig utav den komentaren, försöker bara förstå hur man kan få min kropp att vidlikna en fet kossa. Jag är varken fet eller lik en ko. Jag tycker själv att jag är mullig på gränsen till tjock men absolut inte fet.

Jag får dessutom höra dagligen utav ett tiotal personer att jag inte alls är tjock och dem tycker minsann att jag är sjuk som själv säger att jag är det.

En annan sak som jag reagerar på i den där komentaren är att det tydligen är "feta kossor" som blir våldtagna. Tycker inte att man ska skoja om sånt. En våldtäkt är någonting som jag ser allvarligt på. Personen verkar förstå varför jag blev det, men jag har ingen aning. Tror inte att där finns riktiga anledningar eller skäl till att någon blir våldtagen, oftast känner man personen. Man blir inte våldtagen för att "hon var lättklädd" eller för att man har "horstämpel".
Det sker heller inte slumpmässigt. Ärligt talat förstår jag inte varför folk ska behöva utsättas för sådant. Jag var en i mängden.

Att jag kan prata om det, berätta om det tar emot. Jag är öppen av mig. Det handlar inte om att skryta eller braviljera om det. Det skulle vara patetiskt. Jag försöker att på egen hand ta mig vidare genom att testa nya sätt. Prova olika vägar för att kunna gå vidare. Jag har hittat ett sätt att hålla mig själv vid liv. Jag är inte som andra. Om jag hade vart tyst om allt så hade inte jag levt idag. Jag har tidigare försökt ta livet av mig. Hade jag inte redan då börjat prata hade jag lyckats med det.

Nu tänker folk att jag lika gärna kunde tagit livet av mig i stället för att försöka få uppmärksamhet. Men jag söker inte uppmärksamhet. Jag vill inte ta livet av mig. Jag gör allt för att få leva. Och just därför väljer jag att tala om det, vilket få orkar/vågar göra. Jag är en i mängden som utsatts, men jag skiljer mig på det sätt att jag vågar. Alla är inte lika starka som jag. Stå på er. Ni kan. KAn ja så kan ni.

Jag tänker inte skämmas över att jag är jag. Kalla mig fet kossa, du. Jag vet själv att jag inte är fet.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssna inte på dem dära!! dem e hjärn aså. Tycker att det är jättebra att du orkar och är så stark!

2010-06-27 @ 00:22:17
Postat av: Anonym

Alltså hur vågar folk skriva något sådant dom e helt omänskliga... Det är ialla fall bra att du inte bryr dig och är stark...dom har inget liv som orkar skriva någon så elakt och onödigt.

2012-11-19 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback