6 månader <3



Olycklig dag idag :P

Det första som händer är att Annas väckarklocka ringer i en hel jävla timma innan vi går upp. Snacka mo att förstöra en söndagmorgons sömn.  Vi gick upp kl 9 för att gå ner till kyrkan och förbereda dagens gudstjänst, vilket vi var klara med ungefär en hel timme för tidigt.
På väg till kyrkan fick Annas hund för sig att terra mitt liv lite mer, så han ställde sig på min ömma stortå. (Hade en vattenblåsa som hade spruckit och började blöda) Så valde hunden att trampa till exakt där det gör som ondast. Vilket leder till infektion och mera blod. Så har tån inlindad i trippla plåster. Känns åt helvete.

Sen skulle jag ut och rasta den där hunden. Och då drog han så mycket så han bände upp mina fingrar så jag tappade kopplet o så kutade han iväg. Och med min supersmarta hjärna och snabba reflexer så kutar ju jag efter (dum som jag är). Och jag tänker ju inte alls på att hundar tar det som lek. Så han kutade upp för värsta kullen upp i en skog, ner bland en massa hus, ut på gatan, runt ett större hus. Så Anna kutar från andra hållet för att kunna få fast han på nått jävla sätt, men han fintade typ både henne och mig. Så sprang han in mellan nått staket och hus, där det växte en buske. Och så stannar han till. då tänkte ju jag självklart att nu måste jag bara fånga kopplet innan han springer igen.

hunden börjar springa och i samma sekund som jag slänger mig för att få tag i kopplet så inser jag att jag har landat med ansiktet i busken. En äcklig jävla taggbuske. Så nu har jag fyra rivsår på kinden och ca 8 rivsår i pannan. Tack för det Chiro.

Kännde mig typ som Jesus i kyrkan. Dock firadre jag korsfästelsen med törnekronan en vecka för sent. Säger bara att det va en jävla tur att jag blundade när jag hoppade in i busken med huvet före.

Vi va ju på bio igår och såg Slumdog Millionaire. Ett måste för de som inte har sett den. Det är nog bland de 2 bästa filmerna jag har sätt.

Nu ska jag ta och ringa min älskling, som jag för övrigt vart tillsammans med i 6 månader idag :D:D:D:D:D <3<3<3
Tiden går fort när man är lycklig.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback