Är havet lugnt eller blåser det till storm?



Jag borde väll vara lugn? Borde väll inte tro på allt jag hör om dig?
Varför är det så svårt att ignorera?

Pratade med en FD kompis till min kille. Bara det säger väll allt?
Han säger att min kille är stockholms största player, att han knullar runt med alla, att han kommer lämna mig vilken dag som hällst.

Det är väll klart att jag blir nojig. Jag vet ju själv att min kille var player tidigare - långt innan han va tillsammans med mig, det har han ju själv erkännt. Och jag kan ju inte göra annat än att tro honom. Dessutom har han ju själv sagt att han bara har haft sex med tjejer han har vart tillsammans med. Det är typ 5-6 tjejer. Så det är inte heller något som jag kan vara nojig över.
Och jag pratade med han igår i telefon. Jag sa till han att den där fd kompien hade sagt allt sånt. Och jag frågade Nashwan om han hade vart otrogen. Jag fick exakt samma svar som alla andra gånger jag frågat: Nej, vad tror du om mig? Jag ska aldrig göra något sånt mot dig. Och han saäger det med den där allvarliga rösten nästan som om han skulle bli arg. Så jag vet att han inte har gjort något.

Han & jag har vart tillsammans i snart 6 månader, jag tror verkligen inte att han kommer lämna mig än på ett bra tag. Jag vet ju redan sanningen bakom allt som hans förra kompis sagt. Men varför är jag så orolig då?

Kanske för att han inte skickat sms på några dagar, eller själv hört av sig? Han kommer ju hem snart, han har köpt present till mig, han säger ju hela tiden i telefon att han älskar och saknar mig. Då kan det ju inte vara någon fara eller?

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback