Avskrivning



Nu när jag ser tillbaka med en dunkel syn kan jag bara ångra allt jag någonsin gjort fel.

Jag springer i ett mörker, dit ljuset aldrig når.
Djupt in i skogen, dit folket aldrig går
Jag snubblar och jag snavar, jag orkar inte mer.
Hur jag än försöker, faller jag ännu längre ner.
Jag längtar till den dag då jag orkar ta mig upp.
Utan att begå självmord genom livets cupp.
Jag hoppas att du väntar så jag för alltid får va' med dig.
För det är nu som hela stan måste glömma mig.


Vad jag än gör så är det omöjligt. Jag kan inte ens klara av att koncentrera mig på att leva. Nu finns det inte längre hopp om att klara av det här året. Det hopp jag hade sögs ut som lyckan i ett barns ögon då de tappar sin ballong. Jag vet inte vad ajg ska göra längre. För jag orkar inte mer. Vad vill jag göra med mitt liv? Jag klarar inte ens av att ta mig dit jag vill. Uppfylla mina önskningar löser inga problem.

Kan ju tacka så jävla mycket till er som hjälpt mig på vägen. Tack för koncentrationssvårigheterna, tack för alla jävla telefonsamtal, tack för de slagord ni get mig.
TACK SÅ JÄVLA MYCKET "MAMMA" FÖR ATT DU FÖRSTÖRDE MITT LIV!!!

Jag ger upp här och nu. För jag orkar inte mer.



Peace out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback