Brudarna

Lite kul, skulle ju på bio m brudarnas brud, men det blev till lite senare. Så nu sitter jag hemma hos Elin. Träffade henne nere i Jakobsbergs centrum för att kolla lite kläder där och prata av oss  lite. Finns alltid så mycket att snacka om när man träffar henne. Så nu lånar jag hennes dator medans hon och hennes familj käkar nygrillad mat. Luktar gott :)

Så har fått ett par nya shorts av henne, det var mycket uppskattat. Hon skulle kolla om det finns någon remsa som jag kunde få så jag kommer in till stan sen om det sitter en jävla vakt i jakan sen. (hoppas hon har).
Vet fortfarande inte vilken film vi ska se, men det blir säkert någon bra. Vi kan nog komma överrens fint.

Annars har min boy varit borta i 7 veckor idag, känns fördjävligt. Jag saknar honom verkligen. Alldeles för mycket :(
På söndag blir det våran 6 månaders dag. Happy me. Han kommer nog hem om ca 3 veckor så att vi kan ta igen all missad tid. Och kanske till och med kunna hitta på lite saker för en gångs skull.

Saknad är stort, hjärtskärande och ledsamt. Men 3 veckor känns inte så mycket när det redan gått ungefär 2 månader. Snart får jag se min älskling igen...

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback