För ett sundare liv



Now that it's over baby, I just wanna tell how hard it's going to be without you. You were so calm. Like valium in a stressfull situation. You made my life such a releaf. When I kissed your yellow ass time after time and thought about the life. I don't know how the fuck to live without you. I'll always remember you my dear. 3 ½ year with you and that's been a lot of memories. But now it's time to grow up. I'll show my love to you on weekends and when I'm social to my friends on memorable times. Then I can kiss you once again.
Dear Cigarette, this is the end.

Så äre. Nu är det dags för mig att starta upp för sommaren. Springer på helgmorgnar och kvällar, riktigt skönt faktiskt. Och käkar lite bättre. Det känns redan bättre. Plus alla situps som jag gör. Nu börjar jag nå mina mål i livet.

Var ute och sprang min runda igårkväll sen hem och duschade och åt en knäckemacka med saltgurka + ett glas mjölk. *mums*

Idag hade jag ingen skola, så Yasmine väckte mig kl 13 och så började jag klä på mig o sminka mig. Stackars henne som fick vänta i en timme på mig, fast det är ganska mycket bussarnas fel som bara går en gång i halvtimmen på dagarna. Så åkte vi in till stan och gick ner till kungsan, riktigt mysigt att se alla människor som satt med sina kompisar och solade. Sen fick vi för oss att gå till Sture gallerian, så vi gick igenom Norrmalmstorg och vidare upp dit. Kollade mest runt lite grann. Sen gick vi och letade efter en coopbutik i ett par 100 långa meter, för at köpa glass.
Fy och skamm att Magnum har blivit så dyrt :(

Så gick vi tillbaka till stureplan och vidare ner mot hötorget. Därifrån tog vi oss tillbaka mot TC. Anan ringde och bestämmde att ikväll blire Bio, så måste in till stan igen sen. Men man ska väll inte klaga riktigt tycker jag. Sist jag var på bio var på min födelsedag.
Så ikväll Blir det Bio, vad ska ni andra hitta på?

Peac out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback