Fuck smärta



Dagen hade vart ganska bra om det inte vore för SL-fittor och Tansulu ;)
Hon var ju bara tvungen att ställa stolen rakt på min fot i matsalen. Det tackar jag för :) Or not.
Gjorde sjukt, jävla ont. Och nu sitter jag och bråkar med Emilia som aldrig kan hala fram mina pengar som hon vart skyldig i snart ett år.
Börjar bli ganska förbannad eftersom hon kommer på nya ursäkter till vf hon inte kan betala tillbaka.
Hatar sånt.

ingen engelska -> sjukanmäld från tyskan, träffade Carro och Hampus o hade kul.
Sen åkte jag till kyrkan en sväng sen hem.. Började bråka m  fyllemamma direkt och sen gick jag upp och sov i 2 timmar. Fattar inte varför jag alltid somnar när jag kollar på Copps, de e ju ganska bra :(

Och min kille har aldrig tid att snacka med mig... Börjad bli förkrossad. Skickade ett sms igår och skrev: "Du har ju aldrig tid att prata, men ska inte störa dig. Ha så kul, jag ringer om några dagar... "
Lät väll ungefär som om jag dumpade honom (?) Men skickade ett nytt sms efter 10 min när jag kom på det : "Jag glömde säga att jag älskar dig" Hoppas fanskapet kommer hem snart så man kan få lite kärlek igen :( Käns som att det är lågkonjunktur på den fronten.

Nu dansar det chokladbollar framför ögonen, så ska snart halta mig ner för trappan och göra ett par st tror jag.

Peace out
..v,

Kommentarer
Postat av: Miia

Naaaw, stackars Mathilda!! Krya på dig hemma! :( du är inte här idag gumman, var är du? Vi som itne sågs igår särskillt mycket... Fick inte äns ge dig en kram <33 ;(

Ses imorn antar jag?



Kraaam!<3333

2009-04-23 @ 10:29:24
URL: http://miiaauvinen.blogg.se/
Postat av: MAthilda

aa vi ses i morgon <3333

2009-04-23 @ 23:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback