Glad dag :D



Idag blir det ett stort smile på anslagstavlan.
Var ju på socmöte och det gick ganska bra. Var lite jobbigt att sitta där och snacka med två vildt främmande tanter. Men idag trodde dom mig i alla fall. De frågar ganska jobbiga frågor. Men något jag äntligen har kommit på, problem uppstår inte bara. Det krävs inarbetning innan. Så de problemen som finns i mitt liv - har suttit där från att jag var liten till nu.

Så än finns det hopp om en ljus framtid.
Jobbigt blev det också då de bad mig säga två positiva saker om min mamma.Jag satt väll och funderade i circus 5 minuter innan jag svarade:
"Jag fick en liknande fråga utav Anna igår. och hon frågade mig om jag någonsin upplever att min mamma är snäll. Jag var tvungen att svara nej, för hon är aldrig snäll mot mig. Och med en mamma får jag en bild av att man ska kunna kramas och bry sig om varandra. Man ska kunna dela allt med henne. Men när min mamma kommer och kramar mig, så blir jag bara äcklad."
Soc blev ju lite förvånad, men de sa att de förstog att jag kände så efter allt jag gått igenom och vart med om.
Och de blev ganska chockade när jag berättade att jag är portad från min mormor. Och de blev verkligen inte glada när jag sa att mamma slog mig. Så... ja nu är det ju bara att vänta.

Började förrästen gråta när jag sa att jag blev äcklad. Det va inte för att jag skämdes, utan för att det kändes hemskt att erkänna sanningen. Det som jag bara hållt inom mig tidigare.

Btw hade vi pretty roligt i kyrkan igår. Vi gick runt och bad alla att berätta något busigt som de gjort när de var små. Och tro mig Svenska kyrkan har verkligen inte hållt sig på mattan. Det finns nog fler ligister där än ute i hela Jakan ;)



Och nu vill jag att du kommer hem din fuling. Jag saknar dig så otroligt mycket :(
Vill inte vara utan dig mer. Det räcker nu. Snart dör jag utav längtan efter din gulliga mage och din lena hud. Jag är glad att jag har dig och kan pussa på så mycket jag vill. Är otroligt glad över att du är hemma snart. <3

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback