Me and Sis



Kom precis hem från stan. Lyckades få syrran att följa med så jag behövde inte åka ensam.
På T-banan så var det en jättesöt unge i typ 5-årsåldern som satt och sparkade lite på min syster och till slut sa hennes morsa : " varför sitter du och sparkar på den stackars flickan, hon har väll inte gjort dig något?"
Och på ett annat säte satt en annan söt liten tjej med sin mamma. Hon log hela tiden mot mig.
(Fick åka enda till bredäng för Zaid hade redan vart i stan, den jäveln. Så vi åkte dit och lämnade en sak som min kille ska ha. )

Vi fick stå och vänta en stund - lite småkyligt. Så visste jag inte från vilket håll han skulle komma. Så jag stod ju såklart med yggen emot. Min syster står ock snackar om något, tror det var om handikappade, så säger hon något om söt kille bla bla bla. Så trodde jag hon menade att det kom en söt kille bakom mig så jag skulle kolla så va det Zaid. Han hade lite problems med att känna igen mig också.

Syrran menade inte att han va söt, hon snackade om någon annan.
Sen blev det nästa tub tillbaka till stan o så hem.

Btw papap va hos soc idag, han och jag hade sagt samma saker så det ska inte bli nå mer problem där inte.

Peac out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback