Skoshopping


                                                                                                             Jag, Dagens

Skolan va nice idag. Vissa skrev historiaprov och andra satt ute i solen o stekte ;)
Ni får ju själva gissa vad jag gjorde.
Så vad et extremt lång kö till matsalen och man får alltid damp över alla som tränger sig.

På engelskan hade vi lite skoj... JAg bad min lärare om att få sitta ute o plugga med det fick vi inte. Enligt henne så skulle vi inte kunna koncentrera oss. Så kontrade jag med att min mamma lärde mig att man ska vara ute när det är fint väder, när jag var liten. Då la hon en "
Well you've got about 10 days whic you could be outside for how long time you want to, Mathilda". Så gick hon ut. Och i protest satte jag mig i fönstret (som var öppet), med ryggen utåt mot solen. Så sat jag där o Grffade lite snyggt. Sen sa Oscar, från ingenstans att vi skulle leka inte nudda golv. Så det var Alexandra med på. Men hon fuskade lite ;) Flyttade ju på redskapen.

Efter det lade oscar märke till att jag satt uppe vid fönstret och det fanns plats för han med. Och det är extra roligt när Tansulu blir nojjig på mig :D för då börjar jag retas lite mer. Så hon ville att vi skulle komma ner därifrån. Jag menar vadå?, hur farligt kan de va att sitta i fönstret och sola på 3:e våningen? Så började jag luta mig baklänges utåt och skoja med henne. satt o sjäng och sen släppte jag taget med händerna o sa
" no hands, no hands". Och det gillade hon inte alls.

Sen kom min lärare in i klassrummet och sa åt oss att kliav ner för det såg farligt ut. Så vi fick hoppa ner ifrån viran plats. Och eftersom jag har den bästa platsen i klassrummet så lyser solen rakt in på mig. Blev jävligt varmt med tjocktröja så jag tog av den och lyckades bränna mig i nacken. Svider lagomt.
 
Efter skolan åkte jag hem och bönade o bad mamma om pengar, för jag ville absolut köpa nya skor. så fick jag några hundringar o drog till centrum. Men eftersom 4 av mina kompisar har köpt de skorna som jag ville ha från början så köpte jag ett par andra, bara för att sticka ut lite ;)
blev ett par svarta pumps med låg klack. Lite ballerina stil på dem. Jätte söta. Kunde tyvärr inte hita bild på dem.

Sen fick man ju en jävla blick av en kille i centrum idag. No names men din blick sa allt. Och jag bryr mig faktiskt inte. Just never look at me like that again OK?

Så gick jag hem till Anna och tvättade o glodde på Tv. Känner att det kanske e dags att börja röra lite mer på sig så att man vår bort alla dippsåser från magen :P Börjar bli lite fjantigt. kan käka morötterna normalt i stället. Men nu känns livet lite lättare, efter att ha tagit ut min ångest på ett skoköp och morötter.

Peac out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback