Förvirrad

Är aningen förvirrad så vet redan att mitt blogginlägg kommer sluta med att jag resonerar med mig själv.

Kort och gott:
Nashwan (mitt ex) smsade mig igår och jag ringde upp, så bestämde vi att vi skulle ses idag.Han har tydligen slutat med fotbillen och slutat jobba så han har mer tid för mig nu?jag frågade vf han saknar mig o vill träffa mig. Han sa att han älskar mig och nu är han jättesöt i alla sms.

MINST SAGT FÖRVIRRANDE!!!

Och tyvärr är ju jag som jag är. Har ju fortfarande känslor för den där idioten. Jag och Anna ska hålla korsförhör när han kommer hit om ca 30 minuter.

tills dess käkar vi grillat ';)

Peace out ..v,


Kommentarer
Postat av: Amza

fan driver du eller gumman han är största drivaren var försiktig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-30 @ 19:08:54
Postat av: Mathilda

vem är du :P

2009-09-02 @ 10:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback