Barnkalas och sömnlös natt



Jag kom precis hem från ett barnkalas. Var och firade Tindra som fyllde 4 år, stor flicka nu.
Det är min favorit-trollunge som bor i Jourhemmet, där jag bodde förut. Hon blev så glad när jag och Felicia kom.
Satt där och snackade skit innan vi fick skjuts hem.

Blev glad av att få träffa alla igen.

Nu ska vi snart börja med käk här hemma och sen blir det fruktsallad till efterrätt, eftersom vi inte hann emd det igår.

Till allas info: Eftersom jag har fått tagit del utav en del rykten som går angående mitt inlägg igår om att min killkompis skulle sova över inatt  och att vi inte sov på hela natten så tyckte jag att det passade bra att lägga till detta; Han kom aldrig hit. Ni får tro vad ni vill men jag har inte delat säng med någon den här helgen heller.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag jobbar på Ultuna SLU repro, trycker avhandlingar etc :)

2009-12-07 @ 10:14:57
URL: http://llicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback