Impopularitet och abstinens

Äh men usch och fy och dubbelt, äckligt blä på att sitta hemma en 3:e Fredag i rad... Jag blir ju allvarligt talat depprimerad. Och inte en människa hör av sig. Jättekonstigt, verkar som att jag ahr dött elelr något. På allvar nu alltså. Och så finns det inget godis eller chips heller, det brukar alltid finnas.

Får ta o skicka ut syrran till garaget för att kolla om det finns något där, om ett tag.

För övrigt sitter jag här och har humörsvängningar för att jag har rökabstinens. Jobbigt värre.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Moa

Hör inte kompisarna av sig får du väl anstränga dig lite :)

2009-12-07 @ 20:08:06
URL: http://muwaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback