I've got a life



Stämmer så bra (Y)
Jag och Jennie satt igår på lunchrasten och snackade medans jag gav henne massage, så berättade jag om en konstig dröm jag hade här om natten och avslutade med att vi inte pratat sen det tog slut och att det var så skönt att slippa honom.

Vem ringde mig runt 12 inatt då om inte Nasho själv? Eller ringde och ringde hans namn hann bara komma upp på dissplayen innan han lade på. Han fick ett sms tillbaka där jag frågade om det bara var felringning, och det var det såklart, så började vi tjafsa.

Sista smset jag skrev: "hahahahahha du tror det själv va? BARN!!! Jag vill inte se dig igen för jag är så sjukt jävla trött på dig. Jag blir äcklad av dig. Lämna mig ifred nu din smuts"

Och aa, det är väll inte heller världens mest mogna sms, men han förstod iaf att han inte hade mycket att hämta hos mig längre. Skulle så gärna vilja sparka honom i pungen men sånt får man ju inte göra så... You cannot kill what already has no life.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback