Julklappar



Jag kom nyss hem från en shoppingtur. Eller jag och syrran skulle köpa julklappar till brorsan och pappa. Tror att årets julklapp är toastmaskiner och inte Yantramattor. Säger inget mer än så.

Jävligt konstigt mode här uppe måste jag säga. Hela köpcentret var invaderat av folk i snowboardpjäxor, skidbyxor och skidjackor. En brud hade till och med på sig skidglasögon på mössan. Asså fattar inte sen när det blev modernt att gå runt i 80 olika färger på kläderna. Och sen HÄNG på det. Killarna gick runt med häng på skidbrallorna.
Mina ögon höll på att ploppa ur.

Dagens citat:
"Men mormor, har du bearnesås?"
Syrrans chockerande röst när det inte stod bearne på bordet.
För övrigt åt hon potatismos och köttbullar.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback