Porriga underkläder

Tjeeeeenare :D
Idag är en mycket roligare dag. Har precis kommit hem ifrån Coop, var där och handlade i en och en halv timme med syrran och vår fostermamma. Massor med snask och godsaker blev det.

Nu har jag precis beställt lite nya underkläder ifrån en hemsida som jag blev tipsad om av en kompis.
Han skickade bara länken för att han råkade se reklam och var tvungen att checka in den. Jag skulle bara kolla upp en sak som han hade skrattat åt, men det slutade med att jag beställde följande:



1, Heter
"Black Chain" och är gjord utav ett syntetmaterial som liknar skinn, skillanden är då att det här tyget andas och är mycket mjukare. Finns enbart i svart och kostar 79:-

2, Heter "Sexytrosan" den finns bara i rött och beskrivs som underbar och följsam. Avtagbar kedja med texten "SEXY" pris: 79:-

3, Kalls för "BlingBlingtrosan" Den finns i färgerna; Svart, rosa och grön. Den heter blingblingtrosan för att det är ett strasshjärta i bak och har hängande strassdiamanter på 3 olika ställen. Kostnaden för dessa är 69:-

Snyggt behöver inte alltid vara dyrt, sådeså.
Dessutom behöver min garderob hottas upp litegrann, behöver egentligen inga fler string, men man känner sig mycket snyggare och får bättre självförtroende om man har sexiga underkläder - har jag hört.

Sidan får ni här
http://www.fiassensuellaunder.se/ där finns det allt från korsetter till stringkalsonger.
Finns självklart massor av andra
"porriga" underkläder där.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: BloggerGirl

de är så vackra!

2009-12-05 @ 22:27:30
URL: http://tomushka.blogspot.com/t

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback