Sammanfattning

 

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag jobbade uppe på en höskulle
2. Höll du några av dina nyårslöften? Det gjorde jag faktiskt
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Flera styckna
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, det är jag inte medveten om
5.Vilka länder besökte du? Estland
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, en polkvän
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4/6
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag vågade bryta mönster och börja om.
9. Största misstaget? Nashwan Ali 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jah, stukat båda fötterna regält
11. Bästa köpet? Min nya säng
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Soc
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ice, Ice baby
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare och ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Piercat mig
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gjort illa mig

18. Hur tillbringar du julen? med familjen hos mormor
19. Blev du kär i år? Japp
20. Favoritprogram på TV? Sex and the city, 2½ men scrubs mm.
21. Bästa boken du läste i år? ChampagneFlickan
22. Största musikaliska upptäckten?
"My boyfriend is back"
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En hårtork

24. Något du önskade dig men inte fick? Nytt headset
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Var i Jourhemmet i Knivsta
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En hel del
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Alldaglig
28. Vad fick dig att må bra? Min styrka
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen
30. Vem saknade du? Farfar
31. De bästa nya människorna du träffade? The Koerts'

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback