Världens gulligaste mormor

"Mathilda, du får gärna ta med din kille till mormor. Jag hatar inte pojkar som är bra, jag vill gärna träffa honom, hoppas han är snäll som morfar. Kram, kram. Hälsa Felicia"

Fick detta i ett sms av mormor för 2 min sen. Jättegulligt om man bortser från att hon inte hänger med i svängarna. Jag och Nasho gjorde ju slut för 3 veckor sen. Så har ingen kille att ta med dit. Hade inte velat ta med honom heller, ville det i början men han skulle bara vara tråkig och tyslåten.

Skulle förrästen ha vart våran 14-månadersdag idag (förutsatt att vi fortfarande vart tillsammans). Hade inte tänkt på det om det inte vart så att mormor tagit upp det nu.

Jaja, nu skiter vi i han och städar i stället ;)

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback