Växtmördaren

Känns inte som att det här är en bra kväll. Först höll jag på att tappa tallriken i golvet, sedan flög ett glass i golvet när jag öppnade ett juice-paket (fråga inte hur) glaset klarade sig dock. När jag efter en stund kom in på mitt rum igen såg jag att de flesta av minna blommor håller på att begå självmord... Eller rättare sagt jag håller påa tt kväva dem långsamt till döds, eftersom jag aldrig har tid att vattna dem.  Det skulle i bästa fall gå som dråp. Känns lindrigare, så får det vara.

Kan redan se
Aftonbladets rubriker inför morgondagen, framför mig; Mathilda den 17-årige växt-dräperskan.
Kan se övermorgons rubrik också; 17-årige växt-dräperskan talar ut om dråpen mot Orkidén, fikusen och den gröne växten.
Söndagens rubrik; Mathildas uttalande angående dråpen "Jag har haft för mycket skolarbete! Jag har helt enkelt inte haft tid att vattna blommorna".
V
Äh shut it... Har vattnat dem nu. Blir ju depprimerad utav mina egna tankar om sånt där.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback