Blev jobb



Sitter på jobbet nu med min ångest och halsvärk. Ska köra på så gott jag kan. Blir väll till att köra stående om rösten fuckar sig. Och idag ska jag tvinga kunderna att byta telefonabonnemang. Ska tjäna iaf ett par rödingar till. Sen blir det hem och knarka Te, sega & snacka m mamma om att jag vill till sjukhuset för min ångest som fortfarande trycker.

Snackade med Anna om det (vem ska man annars prata med?) o hon sa som så att jag kanske håller på att bli sjuk. Ska fixa en tid hos läkare till i morgon och kolla upp det. Sen ska jag förhoppningsvis hem till Anna och slappa gärnet o hejja på hennes snubbe som kommer hem. Han skulle köpa en present till mig. Så jag hoppas verkligen att han har gjort det. Skulle liva upp min tillvaro en aning.
Nu ska jag in på facebook och kika lite innan jag börjar jobba - Nils karlsson Pyssling på face.

Peac out
..v,

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tyvärr vann vi inte alltihop, bara att våra tårtor var de snyggaste av alla ;) Så det var wie, hedersomnämnande och allt :P

2009-02-26 @ 20:35:19
URL: http://leiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback