Kontrollbehov

Jag förstår inte vad killars problem är. Varför ska de ha så mycket kontröll över tjejer? Veta vart dem är, vad de gör, varför och vilka de är med...
Ta det lugnt va fan! Tjejer har också ett liv.

Som till exempel igår: Jag satt och väntade på bussen, som skulle komma efter 15 minuter. Så jag ringde min bror för att prata sålänge. Han var med Ali och tågluffade.Efter en kvart när jag hade klivit på bussen så hör jag i bakgrunden att Ali börjar tjata om att få prata med mig. O allt jag tänkte var HELL NO. Så jag frågade min bror varför han vill prata med mig o han sa prata bara.

Så tog Ali telefonen o första frågan blev: Vad gör du? - Jag sitter på bussen. Vart har du varit? - Ute. Vart ute? - Med min bror. Vad gjorde ni? - Ingenting pratade, shit vad äre här för jävla förhör... Han: Har jag sagt att du får prata?va inte så jävla kaxig Mathilda. Jag: Ok. Han: Vad har du gjort idag? Jag: (tystnad innan jag antog att det va en fråga) Jag har vart i skolan... Han: Sa jag att du fick prata? Du ska lyssna på mig och jag säger till när du får prata. Så vad har du gjort idag?....... nu får du prata. Jag: Jag va först i skolan sen träffade jag Musse och käkade, sen gick vi och träffade en kille.
Han: Ahaa så du dejtar redan andra? Har jag sagt till dig att du får träffa killar? Hur många har du träffat efter mig?...jobbig fortsättning

Hur orkar man vara kille med sånna kontrollbehov? Och ännu roligare blev det när jag kom hem...
 Mitt ex kompis skickade sms till mig: Hej vad gör du?
Jag: Inget sitter hemma och kollar på film.          2 minuter senare skickar mitt ex sms: Vad gör du älsk.
Jag: Sitter hemma och kollar på film. Sjdå?
Ex: Är du helt säker på det? Jag är på väg hem ska röka vattenpipa.
Jag: Ja jag är säker, fråga min mamma.

Kan inte jag bara få leva mitt liv som jag vill? Och träffa vem fan jag vill och göra exakt vad fan jag vill ifred, utan att ni ska ha värsta kollen på mig? Live your life While you can

Peac out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback