Framtiden

Jag längtar tills jag blir vuxen. Inte för att man blir äldre eller för att man utväcklats som människa. Utan för att man är klar med skolan och har börjat jobba. Okej nu kommer ju inte jag ifrån skolan förrän jag är runt 27 som jurist. Sen är det väll praktik och mer plugg tills jag är advokat, sedan vidare till åklagare. Efter det ska jag jobba, jobba, jobba och slita för att bli domare.

När man är domare tjänar man en massa cash. Vi säger ca 50 lax. Med cash köper man saker. Som t.ex en fet villa med swimmingpool, inglasad altan, fin utsikt, jacuzzi, ett rymligt kök och en enorm planlösning. Så ska man spendera en hel del cash på inredningen och alla andra exklusiva detaljer. Självklart behöver man en nice bil. Shit en Lamborghini skulle inte vara fel. En svart med "måsvingar". Den ska vara helt ny.

Nu kostar ju en Lamborghini riktigt mycket och det tillvärkas ungefär 4-7 bilar av det märket i Sverige varje år. Men men... Jag måste ha en. Tänk att köra Lambo till arbetet (Högsta domstolen) sen hem igen till villan.

Det enda jag inte tänker betala för att få är min familj. Jag kommer troligen inte att gifta mig med en svensk kille. Kärleken i livet dyker upp när man som minst anar det och det är inget man kan köpa för all världens pengar. Jag ska ha iaf 3 barn och minst en dotter. Mina barn ska jag fostra till att leta efter den goda vägen i livet. Jag och min familj ska skapa en trygghet och ett liv tillsammans. Min man får gärna köra en volvo. Eller i alla fall en familje-bil. För semestrar ska det bli.

Nu är det ju lite tidigt att sitta och planera sin framtid, but I'm telling u my dreams
.

Peac out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback