Tha man

Mitt hjärta har växt. Det har flyttat in en obehörig där. En sån gullig och underbar människa. En kramgo och mjuk själ. Så vacker och söt. Han har flyttat in och jag kan inte ta nyckeln ifrån honom. Han vräkte alla andra känslor jag hade och byggde om det till sitt egna place. Med pussar och kramar lyckas han betala hyran. Med sin fina personlighet och sin värme lyser han upp mina dagar.

Han har renoverat allt trasigt i mitt hjärta och han har fått mig att inte längre må dåligt över det förflutna. Han gör mig glad och lycklig. Han får mig att känna mig trygg. I hans armar är man säker. Han är léendet på mina läppar och friheten i min själ. I mina ögon är han som sitt namn, stor & stark.

Han har okuperat hela boplatsen och tycks inte vilja flytta ut. Han får mitt hjärta att dunka så snabbt men samtidigt väldigt långsamt. Det känns som om tiden står still fast jag ser att klockorna går. Han är kungen i mitt hjärta och släpper inte in någon innanför portarna. Han håller alla känslor instängda hos mig och byter ut dem mot glädjetårar.

Det är han som är den nya drivkraften i mitt liv. Det är han som kan skydda mig ifrån allt ont. Bara han som har lyckats ge mig den rätta vägen framför mina fötter. Gud skickade en ängel in i mitt liv. I mitt hjärta låter jag dig bo, tills du är redo att låta mig flytta in i ditt.

Jag måste erkänna hur du blev en stor del av mina tankar. Hur du fick mig att gå vidare och att glömma. Hur gullig du är mot mig. Jag uppskattar allt jag får utav dig. Hur du faktiskt på något sätt bryr dig om mig. Dina ögon glittrar när du ser på mig. Du gör mig varm. För mig är du värdefull och oslagbar. U rocked my world. Vill bara säga att du betyder mycket för mig och det var idag som jag förstog att jag faktiskt är riktigt kär i dig, Ali.

Peac out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback