Over and totaly out



Efter 9 månader - 4 dagar är det över. 4 dagar om fattades för en förlovning. Så nära men endå så långt ifrån.
9 månader med en kille som träffade mig enbart när han var kåt. Och det fick jag bekräftat idag.Du säger att du inte sårade mig, men vad vet du? Det är inte så att du känner det jag känner eller läser mina tankar.

Om vi ska se över dessa 9 månader. Kan vi ju lugnt säga att det har gått långsamt. Har max träffat dig 25 gånger. Sovit med dig en enda natt, Kysst dig bara 3 gånger. Äcklats utav tanken att jag hela tiden har vetat att du träffar andra. Du har ljugit och gått bakom min rygg. Bråkat över minsta lilla grej bara för att få en anledning till att säga det är slut.

Men vet du vad? Du är sämst på att ljuga, för det är ju det du gjort mäst av nu när jag vet hur dina lögner ser ut. Du är sämst på att låtsas. Sist men inte minst. DU ÄR SÄMST PÅ ATT VISA DINA KÄNSLOR!

Jag skulle kunna skriva en hel bok om hur fruktansvärt äcklig du är Nashwan. Men jag orkar inte lägga ner den tiden på dig.

Nu ska jag leva mitt liv som jag borde ha levt det, redan för 9 månader sen!

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback