Begär

                                          
           
                      
Jag har ett begär. Jag vill ha, ha, HA!!!!!!!!!!  Me like wants them so badly.
Syrran har köpt ett par Half shutted till mig. Vita som de här över. Fast jag vill egentligen ha vanliga shutted. Sånna som har över hela glaset. O jag typ dööööööör för alla mönster o färger. Jag ska köpa minst 10 par i sommar.


Juste Syrran hade lånat min kamera till London och igår fick jag höra att hon antingen hade tappat den, eller lagt den i väskan på hotelrummet. Nu vågar hon inte svara på sms. Så jag undrar vart fan min kamera har tagit vägen. Är den borta så får hon köpa en ny 7,2 mpix med 2 gig minne


                                                                                           
Peace out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback