Is it over



I don't know if it's all over or if it's still just you and me baby.
This is getting too complicated for my mind to handle. I could do anything to have you around for my entire life, but how would that effect me? I'm just walking around in a completly dark space, followed by this nasty monstres around.

This is just getting too bad. I just want it clear - Is it over yet or could I hold you in my arms for the rest of our lifes?


Vill bara att du ska veta Nashwan Ali, att jag älskar dig mer än allt annat.
Du betyder mer än vad som hällst.
Du gör mig gladare än nytt liv.
Du får mig att skina upp mer än ljuset.
Det är du, bara du min älskling som gör mig lycklig.


By the way:
Skit och piss på att Kaká ska byta från Barca till Real Madrid - FUCK IT!
Och bajs på att bara i skolan utan att ha lektioner.
Gävle i morgon? om jag kan lura in mormor och mamma i samma bil så jag slipper att åka med dem. Sen ta tåget hem på torsdag/ fredag?

Soft det iaf. Hoppas det går som jag vill, för då hinner jag packa de viktigaste hemmifrån också.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback