Nybadad

Tänk er vad mycket man kan fundera på under en timme i ett badkar. Alla tankar som flyger förbi och fastnar. En lång avslappnande timme där man inte behöver göra någonting bara ligga och njuta.
Försökte få tag i Nasho eftersom han skulle säga om vi ska träffas i morgon lr inte. Först hade han telefonen avstängd i över en halvtimme.
Sen svarade han inte på över 20 minuter. Efter det var han upptagen med att prata med någon annan.
och sen  när jag äntligen fick tag på honom så stog han o lagade mat med sin syster. Fick i alla fall fråga  honom om vi skulle träffas i morgon. Men det kunde han inte svara på än. För han skulle ringa hemförsäkringen/ gå dit o prata med dem och sen skulle han hjälpa sin bror. Och han kunde absolut inte vakna tidigare för att göra dem sakerna.
"men jag kanske har match på fredag, då kan du komma o kolla" - ah men FY FAN  VA KUL? Jag har verkligen längtat efter att få kolla på en b-match.

Jag slutade samtalet med
"jaha, vi hörs någon dag när du har tid att ses, Hej då"
Han försökte säga att han älskade mig men det slutade med
"hej då" för han med.

Så nu sitter jag här o gråter... Ovanligt va? - inte alls
Och inte en jävla människa svarar på msn. Funderar allvarligt på att ta bort varenda människa därifrån och bara sluta logga in.
Fast det vet jag att jag inte kommer göra.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback