söndag


                                                                                              Jag med nya frisyren

Idag gick jag och syster till centrum och köpte hårfärg till mig. Fick inte köpa svart för mamma och pappa. Men jag gjorde det i alla fall. Saknade att vara svarthårig. Och så klippte jag en alldeles för kort lugg på mig själv. Men den går att gömma med vax o géle o lite spray.
Målade lite med oljefärger som jag fick i julklapp för några år sedan. Hade aldrig gjort det om jag visste att mina händer skulle bli helt färgiga och handfatet svart. Måste komma på en teknik att få pensarna rena.
Och nu ska jag gå och träffa Erica för hon är röksugen.

Peac out
..v,

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Terpentin använder man för att få bort färgen, men det är inte direkt nåt man ska hälla ner i handfatet.. ;) Så jag vet inte riktigt hur du ska göra :P

2009-03-23 @ 19:29:23
URL: http://leiha.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha har fått en del tips, men inget är bra för huden eller handfaten precis.. Acceton var ett alternativ.. Men det funkar med att duscha och ta tvål och tvätta ansiktet.. Det försvann idag :)

2009-03-24 @ 17:20:01
Postat av: Lajpe

Hej! Vill du få gratis presentkort? Då ska du bli medlem hos Gratismode. Du behöver bara värva drygt 12 medlemmar eller göra andra roliga gratiserbjudanden för att du ska få ett presetnkort värt 300 kronor uppåt hemskickat! Smidigt och enkelt. Bli medlem här http://www.gratismode.se/?c=11434 Puss och kram!

2009-03-24 @ 17:40:21
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback