usch

Hela helgen har bestått utav att torka spya käns det som. INte så jäkla mysigt. Och man mår ju sunkigt själv.
Va i stan idag en sväng för att köpa clips till löshåret. Jennie följde med och det var uppskattat. Måde ju apa. Tajmahal var stängt så köpte 2 piercingar och åkte hem till Anna för att tvätta mattan.
Vi fastnade med ljudboken "Hur man tränar sin drake" läst av: Robert Gustafsson och med spelet Tinker Bell i handen.
Sen ville Jenny träffa mig så då slängde jag in mattan i duschen och spolade rent den. Sen skulle jag torka den med hårtork och det gick rätt åt helvette. Så den ligger väll blöt där med någon handduk under.

Så snackade jag med Jenny i en timme och det var efterlängtat, behövdes verkligen. Ska hjälpa henne med pluggandet på fredag, lovade jag.
Så åkte jag hem och skrev min CV och skuckade in till Furuviksparken i sista sekunden. hoppas på ett jobb där i sommar då.

Nu ska jag gå o lägga mig o klara av Level 4 på Tinker Bell ;)

Peac out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback