Händelserik helg



Fredag: Erica väckte mig vid 9-tiden och sa att hon skulle komma vid 11.... HEEEELL NOOO! Den enda dagen på helalovet som jag skulle få sova ut på och så väcker hon mig. Inget ovanligt men det gör mig regält förbannad. Så jag gick upp och så... Så vid 11 ringer hon och säger att hon inte kommer.
Nasho åkte till Irak 07.00 - ångest för mig + enorm saknad.
Sen drog jag hem till Anna och satt där resten av kvällen med några av hennes kompisar och glodde på Tv och film.
vid halv 12 faik jag springa till bussen.

Lördag: Skulle upp och jobba men eftersom att min comviq hade gått ut, pengarna på kortet var slut, jag inte hade ett pluskort, inga kontanterm ingen bussremsa och inga körbara föräldrar så blev det en omöjlighet att ta sig dit. Skickade sms och sa att jag pluggade. Jag fich skjuts senare på dagen av mamma till Jakobsbeg centrum. Träffade  Erica en stund sen gick jag till Anna. Vi åkte till centrum m hennes pappa och handlade. Sen köpte vi med os s China-mat hem. *Muums*
Vi gick ner i tvättstugan o tvättade på kvällen. Sen fixade vi iordning dipp och grönsaker och slog oss ner framför melodifestivalen. Efter den kom Ali förbi och skulle hämta upp mig så åkte vi till Jakan o satt i bilen och snackade. Sen ringde Erica och ville ha sällskap hem så vi körde hem henne. När vi hade släppt av henne åkte vi och parkerade o fortsatte att prata. Han skjutsade hem mig sen. :)

Söndag: Skulle jobba men inget sätt att ta sig dit + förkyld som f*an. Blir nog till att ligga hemma.

Peac out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback