Förbannat

Igår kom älsklingen tillbaka till sverige och svor på llt att träfa mig idag.
Surprise, surprise.... fick inte träffa han idag i alla fall.
Ringde vid 12-tiden utan att han svarade, så skickade han sms att han skulle höra av sig sen. Så fixade jag mig och gjorde mig in. halv 4 ringde jag igen för att kolla om han hade glömt bort att ringa.
Först frågade jag vad han gjode och han svarade
"inget", sen frågade jag när jag skulle komma då svarade han "vadå komma, vart?" Så fick jag förklara att vi skulle träffas och att jag skulle komma till han. Då säger idiothelvetet "nej, jag kan inte träffa dig idag. Jag är med mina kusiner, så jag har inte tid att träffa dig för jag är inte hemma."

Vänta lite. Han har ju för fa-an vart med kusiner och släktingar i 3 fucking månader och han kan inte träffa mig i batra någon timme? Så sjukt dålig stil när man äntligen hittat födelsedagspresenter till han o allt. Shockerande nog så förvånade det inte mig ett smack. Är ganska van med hans dåliga betéende mot mig.

Och Anna är fortfarade i Stadshagen. Hon skulle komma igår, men beslöt sig för att stanna till idag. Så skulle hon komma typ vid 14-tiden. Kl 4 sa hon att hon skulle vara hemma om en timme. Ringde henne för typ 20 min sen, då satt hon på Restaurang med X. nu är klockan 19:16. Kul med folk som kan passa tider - lr inte.

Vaktar hennes småjobbiga hund o irriteras över precis allt just nu. Min idiotiska kille - som inte svarar på telefonen, Anna - som aldrig kommer hem. Annas hund - som bara skäller. Och mina vänner som inte hör av sig.

Aja, nu ska jag sätta mig framför Tv:n och sura över my cursed life.

Peace out
..v,

Kommentarer
Postat av: Liisa

alltså seriöst, dump that piece of shit

2009-05-23 @ 10:03:56
URL: http://widstrand.blogg.se/
Postat av: sara

alltså din kille verkar bara vara skit, dumpa han! fattar inte hur du orkar stå ut med att bli behandlad som luft :o han knullade säkert halva turkiet när han var borta, säger som linda, dump that piece of shit

2009-05-26 @ 19:47:28
Postat av: Anonym

oj vilka hat grejer de va om mig och chiiro här :P känns ju lite som att ja måste hoppa in lägga en kommentar där va va va va va

2010-03-01 @ 17:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback