Händelserik dag


                                                                                                           Jag med lockar.

Vaknade ca 03.01 i natt av att mamma skrek Aj några hundra gånger. Så kollade jag ut genom fönstret så stog det en ambulans där. Fick veta senare att hon hade halkat på badrumsgolvet när hon tvättade fötterna och då brutit ett revben och fått sprickor i 2 revben.

Orkade inte gå till skolan, för jag e fortfarande sjuk. Lr jobbigt förkyld rättare sagt. Så dagen spenderades med carro och Musse mestadels. Jag o Carro gick runt i Jakna lite och sen till kyrkan och solade. Sen drog vi hem till henne. Efter typ en timme gick jag för att träffa Bror Musse vi satt bara ute och snackade. Sen ringde Anna och frågade vem jag var med, så gick jag o Musse till kyrkan o träffade gänget. (Anna, Sara, Emelie, Ogge och Linnéa) Vid 18-tiden åkte dem sedan till Hässelby så jag o Musse gick o satte oss i centrum sen vidare till stationen.

NÄr jag kom hem fick jag tråkigt och började locka håret. Det blev ganska fint tycket jag, fast måste bättra på det i morgon. Så lockade jag systers hår med. Mitt i lockningen så ringde Socialjouren till mig och berättade att mamma hade haft 2.27 promille i kroppen när hon hamnade på sjukhuset, så det skulle rapporteras till Socialen, så kmr processen med fosterfamilj att snabba på ännu mer. Jaja, dricker hon så får hon ta sina konsekvenser.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback