Hemma igen



Är hemma igen med nya regler från Socialen. Inte för att hemma känns så jävla hemma. Hatar det här stället.

Soc har börjat leta efter lägenhet till pappa sammtidigt som de letar efter fosterfamiljer som är villiga att ta hand om både mig och syrran - så nu äre fart på tanterna.
Regel 1 är att om det blir minsta lilla bråk hemma så ska jag och syster hem till Anna och bo där till nästa vecka.
Regel 2 är att om det blir bråk och mamma blir så aggressiv så hon tar tag i någon av oss  - så ska vi ringa till Socjouren så blir vi placerade.

Enkelt och bra. Hade Heli med mig till Soc idag för extra stöd, hade ingen lust att sitta o böla mer.
Sen satt jag, Sara och Hanna o spelade Vänd-Tia rästen av kvällen.
Sen åkte jag hem för att pappa ville det så ringde jag min kille :D Har inte pratat med han på en vecka så det va skönt att få höra hans röst igen. Även fast han inte hade tid att snacka för att Barca skulle börja spela match en kvart senare.

Ibland blir jag sur över att hans jävla fotbolls-sjuka går före mig. men det är hans intresse och hoppas att de e slutspelat snart ;)

Nu ska jag vara lite social på msn, kanske skriver en rad senare.

peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback