Instängd



Bor fortfarande inte hemma, har inte mycket att göra. Inga pengar på telefonen och allt e knasigt just nu.

Bor hos Anna och igår kom Helena dit med kläder som jag fick. Är mycket tacksam. Sen kom syster och pappa förbi med lite utav mina kläder. Endå sitter jag här i skolan med Annas Adidasdräkt. Kan inte smsa lr ringa och de käns bara jobbigt. Saknar min kille som fan och det är ännuvärre. Har inte pratat med han på en vecka nu :( käns bara tomt. Men han kommer hem om 17 dagar, så nu får tiden gå snabbt.

Hos Anna lever jag på korv, kanske inte så hälsosamt, men i allafall något som mättar.
Förutom att hennas dator är enormt trög så kan jag varenda kvadratmeter utantill i hennes lägenhet, käns myket instängt.

Vi låg och lyssnade på Bert på ljudbok innan vi somnade. Fast Anna somnade låååångt innan mig. Så pratar hon i sömnen. Hon började skälla ut Bert och skrek att han skulle vara tyst och hålla käften, sen slog hon handen i kudden, 2 cm ifrån min näsa.
Och så tror jag hon gick i sömnen för vid 3-tiden började hon gå runt i köket, satte på vattenkranen och stängde av den igen.

Lite roligt blir det om nätterna... Nu ska jag fortsätta mitt skolarbete med Oscar, Sofia, T och Jassa.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback