Miss u



Fick prata med bebis idag :D
Började gråta igen och värre blev det när han sa att han älskar mig.
Vet inte varför jag grinar, jag borde ju vara glad över att han fortfarande älskar mig. Eller gråter jag för att jag vet att kärleken kan spricka när som hällst? Samtidigt så känns det som att det kommer hålla loppet ut.
Jag känner mig omtyckt, älskad och trygg. Så inget ska kännas fel. Kanske är det för att jag saknar honom så mycket?

En sak är i alla fall solklar. Det är att Jag Älskar Dig.

Skulle behöva hjälp med förslag på vad man kan köpa i födelsedagspresent. Han älskar Barca, men har tyvärr redan byxor, tröjor, muggar, lakan, kanddukar och halsdukar.

Vad kan man då köpa?


Peace out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback