Remix



Idag vare nationella prov i Engelska A. Gick både bra och åt helvette.
Så fyller min Emilia Granqvist 16 år idag - GRATTIS!

Ska ringa min bebbe snart, om han har vaknat. Så ska jag tala om för ahn att jag dör utan honom och att jag saknar honom jävligt mycket - så kommer han bli så trött på mig att han säger till mig att han inte har tid att snacka.
Hmmm...... kanske bör komma på en strategi som funkar om jag VILL prata med han.

Gårdagens citat:
Den "kända" piano-mannen hoppade av sin cykel utanför kyrkan igår när jag och Anna stog och rökte. Plötsligt säger han
 " Tror ni Gud är hemma nu då? hehehe"
och så går han in.

Nu sitter jag här och har supertråkigt, fast de va väll inget ovanligt. Ska väll ner o käka choklad snart. Känner ett starkt beger av endorfiner idag.
Sen kan jag ringa bebis och vara glad och positiv.

Peace out
..v,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback