roligt värre


Igår vare lita partaj tills 4 killar kom dit o förstörde allt.
Den ena började slå mig i huvet fram och tillbaka och då blev jag eggressiv och boxade han i magen.
Sen började en annan kille jiddra med mig så jag kaxade tillbaka.

O jag vann!!! Jag var 5 år yngre än han och fortfarande mognare förutom att jag råkade kalla honom för horunge.

Sen sov vi.

Idag åkte jag, Anna, Musse och Annas mamma ut till Hässelby och solade & badade. Fett naaaaajjs. Det var kallt men so fuckin' worth it.


Och nu har jag flyttat hem igen. Försöker förgäves att få tag i min prins. Som jag förövrigt överväger att dumpa. Inte för att jag vill det utan för att det kanske behövs. Men beslutet är mitt.

Btw så har jag skadat höften så kan knappt röra mig. Gör ont som in i helvete.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback