För lat för att laga mat

En sak med att ligga hemma förstår jag inte... Man blir så otroligt lat.
Min f-mamma bad mig att äta något när hon hörde att jag bara käkat en risifrutti till brunch. Så ställde jag mig framför kylskåpet och glodde lite i 5 minuter innan jag tog en annan risifrutti, multivitamin juice och 3 mandariner och gick tillbaka hit.
Tycker i alla fall att det känns nyttigare än en billys pizza. Fast det är ju rätt mycket socker i juicen och risifruttin. Men man ska väll äta det man tycker om och inte det man avskyr. O jag menar en billys ska ju bara in i micron i 2 minuter, det är ju också latmans-mat


Söndagsbrunchen:

Kari: Ta en mandarien eller tre...
Jag: Men jag ville ju bara ha två.
Kari: Det är en eller tre som gäller.
Jag: WTF!!!
Felicia: Hahahaha, frukt är nyttigt,
 ta en tredje - de är i alla fall så små.

Peace out ..v,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-25 @ 15:30:58
Postat av: matilda

mandariner är gott ju, haha. vart bor du btw?

2009-11-25 @ 15:31:05
URL: http://matildalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback