Helgens krökbilder

Här kommer helgens partybilder: Både från Fredagen och Lördagen.

Jag som Barbie


Jennie och Tilda som Michael Jacksson och någon filmsnubbe


Blev mer och mer kläder allt eftersom


Det var bilder från Fredagen. Har självklart fler, men ingen aning om jag får lägga upp de bilderna. Skall dock erkänna att jag hade det jävligt roligt. 

Här kommer bilder från Lördagen:

Chillkrök hos Cattis. Cattis och Ogge
 

Dina och Henke


Carlo och Kg ?


Cattis har lagt upp en bild på mig när jag kysser Kg OBS!!!!!!! Vi körde sanning eller konsekvens. Och folk hakade upp sig på strul. Men euuuuuw. Så alla som ser den facebookbilden vet nu att det inte var annat än skoj.

Peace out
..v,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback