"Lårdebatten"

Det skrivs väldigt mycket om Kissie just nu och jag tänker inte vara ett undantag.

Kissie har äntligen börjat träna. Det behövdes nog verkligen eftersom hon verkar ha ångest över sina lår. Hon har tydligen fått lår som går ihop så pass mycket att hon nu måste träna bort dem. I stället för att bara erkänna att så är fallet så skyller hon ifrån sig på oss andra. Kallar oss lata och tjocka. Jag är inte tjock, jag är inte smal. Jag är mullig. Och japp jag har lår som går ihop. Men jag trivs i alla fall så som jag ser ut. Kissie verkar inte ens kunna acceptera sig själv.


"vill man inte ha lår som går ihop så måte man lida pin." -  Ja, du Kissie. Meningen säger väll sig självt? Du sätter dig på träningspass efter träningspass för att slippa dina grövre lår. Ta en titt på bilden här nedan... Kvinnor är faktiskt fina utan tunnelbanor mellan låren.

 Undrar faktiskt om Kissie mår så jävla bra mentalt. Först vara sveriges största bloggerska och sedan sitta och klanka ner på sina egna läsare? Hur frisk e man då liksom?

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback