Lediga jobb som tjackhoror på marknaden



Bilden säger ju allt...
Och med det menar jag inte att vi alla ska bli tjackhoror om det går dåligt i skolan. Mitt budskap var bara att man kan alltid kan se positivt på saker och ting. Då tog jag arbetslösheten som jag gav ett grovt exempel på. Det är klart att det finns andra jobb på marknaden också.
Jobbigt bara om man inte skulle ah betyg för det.

Ps: Anna är min "kusin" så hon bryr sig bara om mig och mitt rykte. Just nu är hon och jag osams sedan 2 veckor tillbaka, därför hon lägger sig i mina fb-texter.

Peac eout ..v,


Kommentarer
Postat av: N I L M A

haha ja känns bra att veta ;P

2009-11-17 @ 21:24:27
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback