Love game is on again



And now our Love game is on again.

Det jobbigaste med av-&-på förhållanden är att man inte vet om man ska skratta eller gråta för stunden. Om man ska vara lycklig eller ta allt för givet. Det är svårt att vara av och på med någon, jag vet det. Är typ 8:e gången jag blir ihop med Nasho.

Han och hans kompis var hemma hos mig. Nasho lade sig i min säng och murade in sig bland alla kuddar så la jag mig också ner en bit ifrån och det slutade med att jag låg i hans armar och kollade i hans ögon medans vi "tjafsade" om huruvida han var min kille eller ej. Men det var han.

Så nu är vi "PÅ" igen

Peace  out
..v,


Kommentarer
Postat av: M A L I N

sv: kul att du är med och tävlar! lycka till :D

2009-11-07 @ 11:15:47
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback